Про доставку

Заказы отправляются со склада в Киеве.

  • Замовлення, розміщені до 16:00, будуть відправлені в той же день, тому вони будуть доставлені на наступний робочий день.
  • Замовлення, розміщені после 16:00, будуть відправлені на наступний день.

Посилки доставляються кур'єрською службою Нова пошта, Укрпошта, Justin, кур'єром або на таксі Uber по Києву. Кур'єрська служба відправить повідомлення про прибуття посилки в відділення.

Кур'єрська служба відправить повідомлення про прибуття посилки в відділення. Зазвичай доставка займає 1-2 дні.

Вартість доставки залежить від розміру посилки і її вартості.

  • в разі авансового перекладу - становить орієнтовно 80 грн.
  • в разі оплати післяплатою: орієнтовно 80 грн плюс комісія за накладений платіж 20грн + 2%.
  • безкоштовно якщо загальна сума замовлення перевищує 15 000 гривень

Ваше замовлення продукти можна забрати особисто в одному з наших виставкових залів. Наші контакти.

Переваги самовивозу:

  • можливість забрати товар у зручний для Вас час
  • розпакування і перевірка товару

Після відправлення посилки її номер автоматично з'явитися в мобільному додатку служби доставки.

Також Ви можете запитати номер посилки в нашій службі підтримки.

У разі невдалої доставки кур'єр зробить відповідну відмітку і зробить ще одну спробу доставити посилку на наступний робочий день. У разі повторної невдачі - посилку доставлять до найближчого відділення для самовивозу.

Про оплату

При замовленні в їх інтернет-магазині ви можете вибрати один з 4 способів оплати:

  • накладеним платежем
  • онлайн оплата банківською картою (LiqPay), зробіть замовлення на сайті і виберете оплата Online. Після оплати гроші надійдуть на наш рахунок протягом 15 хвилин.
  • банківський переказ на розрахунковий рахунок
  • готівкою. Оплата готівкою можлива при особистому отриманні. Оплата приймається в гривнях, можливий варіант розрахунку в доларах і євро за курсом НБУ

Так! У вас є можливість оплатити замовлення банківським переказом на розрахунковий рахунок з ПДВ.

Номер банківського рахунку: UA373510050000026008660004500 в АТ УКРСИББАНК. Бенефіціар: ТОВ ЛІВОЛО УКРАЇНА

Для виставлення рахунку надішліть Ваші реєстраційні документи на емейл care@livolo.in.ua.

Приймання замовлень

Ми приймаємо замовлення по електронній пошті care@livolo.in.ua.

При замовленні по електронній пошті обов'язково вкажіть свої контактні дані (адреса електронної пошти, номер телефону), щоб ми могли зв'язатися з вами при необхідності.

Так ми приймаємо замовлення по телефону. Наші контакти. Також приймаємо замовлення по Viber +380672209214

Список ілюстрованих продуктів LIVOLO ви можете запросити по електронній пошті care@livolo.in.ua.

У разі оптової купівлі товару можна запросити знижку від остаточної вартості покупки. Розмір знижки визначається по остаточній сумі замовлення.

Надішліть нам номер товару і кількість продуктів, які ви хочете замовити, і ми підготуємо для вас пропозицію зі знижкою.

У наших виставкових залах у вас є можливість протестувати продукти Livolo.Наши контакты.

Відвідайте нашу сторінку в Instagram, тут багато фото нашої продукції від задоволених клієнтів

Кожен продукт супроводжується керівництвом користувача українською мовою, яке можна знайти у внутрішній упаковці продукту.

Ми надаємо в оренду демонстраційний валізу. Зверніться до нас в офіс. Наши контакты.

Гарантія

Згідно пункту 1 статті 9 Закону України Про захист прав споживачів «Про захист прав споживачів» Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Згідно пункту 2 статті 9 Закону України Про захист прав споживачів «Про захист прав споживачів» Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

Згідно пункту 3 статті 9 Закону України Про захист прав споживачів «Про захист прав споживачів» При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Повернення товару можливе протягом 14 днів (без урахування дня купівлі), обмін товару можливий протягом 30 днів на аналогійчний по вартості товар. Обмін або повернення товару проводиться виключно за умови, що товар не був у використанні і збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром.

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

  • товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює повернення товару здійснюється тільки за наявності чека і укладення сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Обміняти або повернути товар можна в магазині його покупки. Наші контакти.

Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його або повернемо оплату.

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Продукція Livolo має гарантію виробника 1 рік.

Сервісний центр нашої компанії надає гарантійне та післягарантійне підтримку всього що поставляється нами обладнання.

Для визначення можливості ремонту такого обладнання, Вам необхідно попередньо зв'язатися з нами. Наші контакти. Рішення щодо технічного обслуговування буде прийнято на підставі огляду несправного пристрою.

Діагностика неполадок обладнання & nbsp; проводиться безкоштовно. Вартість негарантійного ремонту індивідуальна, залежить від типу обладнання і характеру пошкоджень пристрою. Ціна і доцільність ремонту попередньо узгоджуються з власником.

На всі товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить документ підтверджує факт покупки - чек.

Будь ласка, перевірте відсутність дефектів у товарі при його отриманні.

Якщо ви отримали не той товар або замовлений вами товар несправний, будь ласка, повідомте нам & nbsp; як можна швидше. Товар буде замінений негайно.

За гарантійним обслуговуванням, будь ласка, звертайтеся до продавця або до нас. Наші контакти.

  • по електронній пошті: care@livolo.in.ua,
  • по телефону(098)151-51-41 і (067)220-92-14
  • Поштова адреса: ТОВ Лівол Україна, 03170, м.Київ, вул.Янтарна, 5-В.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає чек, в якому зазначаються: модель, дата продажу товару.

Якщо продукт несправний, він буде замінений негайно протягом гарантійного терміну. Будь ласка, повідомте в нашу службу підтримки проблеми з продуктом. Опишіть за яких умов продукт вийшов з ладу.

Гарантійна заміна відбувається тільки після технічної перевірки продукту. Якщо продукт вийшов з ладу через заводський дефект ми його негайно замінимо і оплатимо всі ваші витрати на доставку продукту.

На жаль, таке може трапитися, якщо ви купуєте продукти Livolo у неофіційних продавців або інтернет-магазинів. В такому випадку ви втратите підтримку, якщо у вас виникли будь-які проблеми. Але в будь-якому випадку Ви можете звернутися до нас. Наші контакти.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару
  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;

Обслуговування клієнтів

Є кілька способів зв'язатися з нашою службою підтримки.

  • по електронній пошті: care@livolo.in.ua,
  • по телефону(098)151-51-41
  • Поштова адреса: ТОВ Лівол Україна, 03170, м.Київ, вул.Янтарна, 5-В.

Ми відповімо на ваш запит по електронній пошті протягом декількох годин, але не пізніше, ніж через 24 години.

Якщо у вас є які-небудь коментарі про наші продукти чи послуги, надішліть листа електронною поштою за адресою care@livolo.in.ua или Viber +380672209214.