ГАРАНТІЯ

На всю продукцію бренду LIVOLO, реалізовану в магазині livolo.in.ua, поширюється офіційна гарантія виробника. Гарантійний термін складає 1 рік. Гарантійне та післягарантійне обслуговування продукції проводиться в сервісному центрі компанії LIVOLO (м.Київ).

У разі виходу з ладу продукції або її некоректної роботи Вам необхідно звернутися на гарячу лінію Компанії 098 151-51-41 з 9:00 до 18:00 з понеділка по п'ятницю.

Якщо в гарантійний період виріб, придбаний у нас, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі - ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

ГАРАНТІЯ ДІЄ ПРИ ДОТРИМАННІ НАСТУПНИХ УМОВ ОФОРМЛЕННЯ:

  • правильне і чітке заповнення оригінального гарантійного талона з зазначенням найменування моделі, дати продажу і печатки фірми-продавця в гарантійному талоні та відривних купонах;
  • наявність оригіналу квитанції (чека), що містить дату покупки. Постачальник залишає за собою право на відмову в гарантійному обслуговуванні в разі неподання вищевказаних документів, або якщо інформація в них буде неповною, нерозбірливою, суперечливою.

ГАРАНТІЯ ДІЄ ПРИ ДОТРИМАННІ НАСТУПНИХ УМОВ ЕКСПЛУАТАЦІЇ:

  • використання приладу відповідно до інструкції по експлуатації;
  • дотримання правил і вимог безпеки.

ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ:

  • механічні ушкодження;
  • недотримання умов експлуатації або помилкові дії власника;
  • неправильна установка, транспортування;
  • стихійні лиха (блискавка, пожежа, повінь і т. п.), а також інші причини, що знаходяться поза контролем продавця і виробника;
  • попадання всередину приладу сторонніх предметів, рідин, комах;
  • ремонт або внесення конструкційних змін неуповноваженими особами;
  • використання приладу в професійних цілях (навантаження перевищує рівень побутового застосування);
  • підключення приладу до живильних, телекомунікаційних та кабельних мереж, що не відповідає Державним Технічним стандартам;
  • на прилади, що працюють від батарейок, в разі роботи з невідповідними або спрацьованими батарейками;
  • на опломбовані прилади в разі пошкодження пломби.

Ця гарантія надається виробником на додаток до прав споживача, встановленим чинним законодавством, і ні в якій мірі не обмежує їх.


ПОВЕРНЕННЯ

У разі, якщо придбаний товар Вам не підійшов, Ви можете повернути або обміняти товар згідно зі ст. 9 "Закону про захист прав споживачів" протягом 14 днів від дати покупки при дотриманні умов повернення.

УМОВИ ОФОРМЛЕННЯ ПОВЕРНЕННЯ

  • дотримані терміни - 14 календарних днів з моменту придбання товару;
  • обладнання не має пошкоджень або слідів використання, монтажу;
  • обладнання в повній комплектації, збережене та не пошкоджене пакування, ярлики, наклейки;
  • наявність товарного чека або видаткової накладної, гарантійного талона;
  • наявність заповненої форми повернення товару.

Перед відправленням обладнання на повернення рекомендуємо звернутися в сервісний центр:

тел: 098-151-51-41

емейл: info@livolo.in.ua

Пн-Пт: 09:00 — 18:00

Сб-Нд: вихідний

Згідно п. 3 ст.9 "Закону про захист прав споживачів" при розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.


АДРЕСА ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

- м. Ірпінь, Нова пошта №12
- одержувач: ТОВ ЛІВОЛО УКРАЇНА, ЄДРПО 41264986
- тел. +38(098)-151-51-41.


Доставлення товару до 5 кг, включно, здійснюється коштом покупця.
Після оформлення заявки на ремонт / повернення товару, ОБОВ'ЯЗКОВО зателефонувати нам і передати номер відправлення (ТТН), якщо його не вказали при заповненні заявки. Інші відправлення не можуть бути отримані та передані в Сервісний Центр.