Про доставку
Заказы отправляются со склада в Киеве.
- Замовлення, розміщені до 16:00, будуть відправлені в той же день, тому вони будуть доставлені на наступний робочий день.
- Замовлення, розміщені после 16:00, будуть відправлені на наступний день.
Посилки доставляються кур'єрською службою Нова пошта, Укрпошта, Justin, кур'єром або на таксі Uber по Києву. Кур'єрська служба відправить повідомлення про прибуття посилки в відділення.
Кур'єрська служба відправить повідомлення про прибуття посилки в відділення. Зазвичай доставка займає 1-2 дні.
Вартість доставки залежить від розміру посилки і її вартості.
- в разі авансового перекладу - становить орієнтовно 80 грн.
- в разі оплати післяплатою: орієнтовно 80 грн плюс комісія за накладений платіж 20грн + 2%.
- безкоштовно якщо загальна сума замовлення перевищує 15 000 гривень
Ваше замовлення продукти можна забрати особисто в одному з наших виставкових залів. Наші контакти.
Переваги самовивозу:
- можливість забрати товар у зручний для Вас час
- розпакування і перевірка товару
Після відправлення посилки її номер автоматично з'явитися в мобільному додатку служби доставки.
Також Ви можете запитати номер посилки в нашій службі підтримки.
У разі невдалої доставки кур'єр зробить відповідну відмітку і зробить ще одну спробу доставити посилку на наступний робочий день. У разі повторної невдачі - посилку доставлять до найближчого відділення для самовивозу.
Про оплату
При замовленні в їх інтернет-магазині ви можете вибрати один з 4 способів оплати:
- накладеним платежем
- онлайн оплата банківською картою (LiqPay), зробіть замовлення на сайті і виберете оплата Online. Після оплати гроші надійдуть на наш рахунок протягом 15 хвилин.
- банківський переказ на розрахунковий рахунок
- готівкою. Оплата готівкою можлива при особистому отриманні. Оплата приймається в гривнях, можливий варіант розрахунку в доларах і євро за курсом НБУ
Так! У вас є можливість оплатити замовлення банківським переказом на розрахунковий рахунок з ПДВ.
Номер банківського рахунку: UA373510050000026008660004500 в АТ УКРСИББАНК. Бенефіціар: ТОВ ЛІВОЛО УКРАЇНА
Для виставлення рахунку надішліть Ваші реєстраційні документи на емейл care@livolo.in.ua.
Приймання замовлень
Ми приймаємо замовлення по електронній пошті care@livolo.in.ua.
При замовленні по електронній пошті обов'язково вкажіть свої контактні дані (адреса електронної пошти, номер телефону), щоб ми могли зв'язатися з вами при необхідності.
Так ми приймаємо замовлення по телефону. Наші контакти. Також приймаємо замовлення по Viber +380672209214
Список ілюстрованих продуктів LIVOLO ви можете запросити по електронній пошті care@livolo.in.ua.
У разі оптової купівлі товару можна запросити знижку від остаточної вартості покупки. Розмір знижки визначається по остаточній сумі замовлення.
Надішліть нам номер товару і кількість продуктів, які ви хочете замовити, і ми підготуємо для вас пропозицію зі знижкою.
У наших виставкових залах у вас є можливість протестувати продукти Livolo.Наши контакты.
Відвідайте нашу сторінку в Instagram, тут багато фото нашої продукції від задоволених клієнтів
Кожен продукт супроводжується керівництвом користувача українською мовою, яке можна знайти у внутрішній упаковці продукту.
Ми надаємо в оренду демонстраційний валізу. Зверніться до нас в офіс. Наши контакты.
Гарантія
Так, ви можете повернути товар протягом 14 днів або обміняти його протягом 30 днів після покупки.
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:
- товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює повернення товару здійснюється тільки за наявності чека і укладення сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Обміняти або повернути товар можна в магазині його покупки. Наші контакти.
Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його або повернемо оплату.
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Продукція Livolo має гарантію виробника 1 рік.
Сервісний центр нашої компанії надає гарантійне та післягарантійне підтримку всього що поставляється нами обладнання.
Для визначення можливості ремонту такого обладнання, Вам необхідно попередньо зв'язатися з нами. Наші контакти. Рішення щодо технічного обслуговування буде прийнято на підставі огляду несправного пристрою.
Діагностика неполадок обладнання & nbsp; проводиться безкоштовно. Вартість негарантійного ремонту індивідуальна, залежить від типу обладнання і характеру пошкоджень пристрою. Ціна і доцільність ремонту попередньо узгоджуються з власником.
На всі товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить документ підтверджує факт покупки - чек.
Будь ласка, перевірте відсутність дефектів у товарі при його отриманні.
Якщо ви отримали не той товар або замовлений вами товар несправний, будь ласка, повідомте нам & nbsp; як можна швидше. Товар буде замінений негайно.
За гарантійним обслуговуванням, будь ласка, звертайтеся до продавця або до нас. Наші контакти.
- по електронній пошті: care@livolo.in.ua,
- по телефону(098)151-51-41 і (067)220-92-14
- Поштова адреса: ТОВ Лівол Україна, 03170, м.Київ, вул.Янтарна, 5-В.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає чек, в якому зазначаються: модель, дата продажу товару.
Якщо продукт несправний, він буде замінений негайно протягом гарантійного терміну. Будь ласка, повідомте в нашу службу підтримки проблеми з продуктом. Опишіть за яких умов продукт вийшов з ладу.
Гарантійна заміна відбувається тільки після технічної перевірки продукту. Якщо продукт вийшов з ладу через заводський дефект ми його негайно замінимо і оплатимо всі ваші витрати на доставку продукту.
На жаль, таке може трапитися, якщо ви купуєте продукти Livolo у неофіційних продавців або інтернет-магазинів. В такому випадку ви втратите підтримку, якщо у вас виникли будь-які проблеми. Але в будь-якому випадку Ви можете звернутися до нас. Наші контакти.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
- порушена збереження гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
Обслуговування клієнтів
Є кілька способів зв'язатися з нашою службою підтримки.
- по електронній пошті: care@livolo.in.ua,
- по телефону(098)151-51-41
- Поштова адреса: ТОВ Лівол Україна, 03170, м.Київ, вул.Янтарна, 5-В.
Ми відповімо на ваш запит по електронній пошті протягом декількох годин, але не пізніше, ніж через 24 години.
Якщо у вас є які-небудь коментарі про наші продукти чи послуги, надішліть листа електронною поштою за адресою care@livolo.in.ua или Viber +380672209214.