LIVOLO здійснює гарантійну і пост гарантійну підтримку.


Сервісний центр нашої компанії надає гарантійне та післягарантійне підтримку всього що поставляється нами обладнання.

Для визначення можливості ремонту такого обладнання, Вам необхідно попередньо зв'язатися з нами. Рішення щодо технічного обслуговування буде прийнято на підставі огляду несправного пристрою.

Діагностика неполадок обладнання проводиться безкоштовно. Вартість негарантійного ремонту індивідуальна, залежить від типу обладнання і характеру пошкоджень пристрою. Ціна і доцільність ремонту попередньо узгоджуються з власником.

На які товари надається гарантія?

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить документ підтверджує факт покупки - чек.

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займається інтернет магазин livolo.in.ua.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає чек, в якому зазначаються: модель, дата продажу товару.

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається продавцем.


Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п .;
товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності чека і укладення сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Що ви не можете повернути.

На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обміні, в наступних випадках:

Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак)
Вироби, які мають сліди користування
Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника
Вироби після 14 днів з дня продажу, не можуть бути прийняті для повернення або обміну

Умови повернення чи обміну вироби

Ми приймаємо на повернення / обмін вироби в новому і невикористаний стані в оригінальній упаковці і при наявності товарного чека.
Після отримання вироби на обмін / повернення, наші експерти перевірять стан вироби для контролю якості протягом 2-5 робочих днів.
Після перевірки стану вироби, ми зробимо повернення грошей або обмін на інший виріб.
При поверненні грошей за товар ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні.


Де і як можна зробити обмін або повернення?

Обміняти або повернути товар можна замовивши кур'єрську доставку.

Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.

 

Якщо Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

товар з повною комплектацією;
документ, що підтверджує факт покупки;

 

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

порушена збереження гарантійних пломб;
є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;

 

Гарантійне обслуговування надається тільки на оригінальну продукцію Livolo.

 

Як це влаштовано?

Відправка Новою поштою
В середину посилки вкладіть детальний опис несправності та контактні дані клієнта.
Після відправки, обов'язково, повідомте номер декларації по email: care@livolo.in.ua або по телефону (044) 232-39-92
Реквізити для відправки: г. Киев, Нова пошта, склад №138, компанія "Livolo Україна", (067) 258-33-88.


Популярні питання:

Я КУПИВ ВИМИКАЧІ У ВАШОГО дистриб'юторами І У МЕНЕ Є ПРОБЛЕМА, ЯК Я МОЖУ ЗВЕРНУТИСЯ ЗА ПІДТРИМКОЮ?

Вам необхідно зв'язатися з нашим дистриб'ютором безпосередньо і запросити підтримку.

МЕНІ ПОТРІБНА ПІДТРИМКА, АЛЕ ПРОДАВЕЦЬ НЕ ПРОДАЄ ВИМИКАЧІ LIVOLO БІЛЬШЕ, ЩО Я ПОВИНЕН РОБИТИ?

На жаль, таке може трапитися, якщо ви купуєте продукти Livolo у неофіційних продавців або інтернет-магазинів. В такому випадку ви втратите підтримку, якщо у вас виникли будь-які проблеми.


Кілька прикладів сервісних робіт :)