Про доставку

Заказы отправляются со склада в Киеве.

  • Замовлення, розміщені до 16:00, будуть відправлені в той же день, тому вони будуть доставлені на наступний робочий день.
  • Замовлення, розміщені после 16:00, будуть відправлені на наступний день.

Посилки доставляються кур'єрською службою Нова пошта, Укрпошта, Justin, кур'єром або на таксі Uber по Києву. Кур'єрська служба відправить повідомлення про прибуття посилки в відділення.

Кур'єрська служба відправить повідомлення про прибуття посилки в відділення. Зазвичай доставка займає 1-2 дні.

Вартість доставки залежить від розміру посилки і її вартості.

  • в разі авансового перекладу - становить орієнтовно 80 грн.
  • в разі оплати післяплатою: орієнтовно 80 грн плюс комісія за накладений платіж 20грн + 2%.
  • безкоштовно якщо загальна сума замовлення перевищує 15 000 гривень

Ваше замовлення продукти можна забрати особисто в одному з наших виставкових залів. Наші контакти.

Переваги самовивозу:

  • можливість забрати товар у зручний для Вас час
  • розпакування і перевірка товару

Після відправлення посилки її номер автоматично з'явитися в мобільному додатку служби доставки.

Також Ви можете запитати номер посилки в нашій службі підтримки.

У разі невдалої доставки кур'єр зробить відповідну відмітку і зробить ще одну спробу доставити посилку на наступний робочий день. У разі повторної невдачі - посилку доставлять до найближчого відділення для самовивозу.

Про оплату

При замовленні в їх інтернет-магазині ви можете вибрати один з 4 способів оплати:

  • накладеним платежем
  • онлайн оплата банківською картою (LiqPay), зробіть замовлення на сайті і виберете оплата Online. Після оплати гроші надійдуть на наш рахунок протягом 15 хвилин.
  • банківський переказ на розрахунковий рахунок
  • готівкою. Оплата готівкою можлива при особистому отриманні. Оплата приймається в гривнях, можливий варіант розрахунку в доларах і євро за курсом НБУ

Так! У вас є можливість оплатити замовлення банківським переказом на розрахунковий рахунок з ПДВ.

Номер банківського рахунку: UA373510050000026008660004500 в АТ УКРСИББАНК. Бенефіціар: ТОВ ЛІВОЛО УКРАЇНА

Для виставлення рахунку надішліть Ваші реєстраційні документи на емейл care@livolo.in.ua.

Приймання замовлень

Ми приймаємо замовлення по електронній пошті care@livolo.in.ua.

При замовленні по електронній пошті обов'язково вкажіть свої контактні дані (адреса електронної пошти, номер телефону), щоб ми могли зв'язатися з вами при необхідності.

Так ми приймаємо замовлення по телефону. Наші контакти. Також приймаємо замовлення по Viber +380672209214

Список ілюстрованих продуктів LIVOLO ви можете запросити по електронній пошті care@livolo.in.ua.

У разі оптової купівлі товару можна запросити знижку від остаточної вартості покупки. Розмір знижки визначається по остаточній сумі замовлення.

Надішліть нам номер товару і кількість продуктів, які ви хочете замовити, і ми підготуємо для вас пропозицію зі знижкою.

У наших виставкових залах у вас є можливість протестувати продукти Livolo.Наши контакты.

Відвідайте нашу сторінку в Instagram, тут багато фото нашої продукції від задоволених клієнтів

Кожен продукт супроводжується керівництвом користувача українською мовою, яке можна знайти у внутрішній упаковці продукту.

Ми надаємо в оренду демонстраційний валізу. Зверніться до нас в офіс. Наши контакты.

Гарантія

Так, ви можете повернути товар протягом 14 днів або обміняти його протягом 30 днів після покупки.

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

  • товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює повернення товару здійснюється тільки за наявності чека і укладення сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Обміняти або повернути товар можна в магазині його покупки. Наші контакти.

Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його або повернемо оплату.

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Продукція Livolo має гарантію виробника 1 рік.

Сервісний центр нашої компанії надає гарантійне та післягарантійне підтримку всього що поставляється нами обладнання.

Для визначення можливості ремонту такого обладнання, Вам необхідно попередньо зв'язатися з нами. Наші контакти. Рішення щодо технічного обслуговування буде прийнято на підставі огляду несправного пристрою.

Діагностика неполадок обладнання & nbsp; проводиться безкоштовно. Вартість негарантійного ремонту індивідуальна, залежить від типу обладнання і характеру пошкоджень пристрою. Ціна і доцільність ремонту попередньо узгоджуються з власником.

На всі товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить документ підтверджує факт покупки - чек.

Будь ласка, перевірте відсутність дефектів у товарі при його отриманні.

Якщо ви отримали не той товар або замовлений вами товар несправний, будь ласка, повідомте нам & nbsp; як можна швидше. Товар буде замінений негайно.

За гарантійним обслуговуванням, будь ласка, звертайтеся до продавця або до нас. Наші контакти.

  • по електронній пошті: care@livolo.in.ua,
  • по телефону(098)151-51-41 і (067)220-92-14
  • Поштова адреса: ТОВ Лівол Україна, 03170, м.Київ, вул.Янтарна, 5-В.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає чек, в якому зазначаються: модель, дата продажу товару.

Якщо продукт несправний, він буде замінений негайно протягом гарантійного терміну. Будь ласка, повідомте в нашу службу підтримки проблеми з продуктом. Опишіть за яких умов продукт вийшов з ладу.

Гарантійна заміна відбувається тільки після технічної перевірки продукту. Якщо продукт вийшов з ладу через заводський дефект ми його негайно замінимо і оплатимо всі ваші витрати на доставку продукту.

На жаль, таке може трапитися, якщо ви купуєте продукти Livolo у неофіційних продавців або інтернет-магазинів. В такому випадку ви втратите підтримку, якщо у вас виникли будь-які проблеми. Але в будь-якому випадку Ви можете звернутися до нас. Наші контакти.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару
  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;

Обслуговування клієнтів

Є кілька способів зв'язатися з нашою службою підтримки.

  • по електронній пошті: care@livolo.in.ua,
  • по телефону(098)151-51-41
  • Поштова адреса: ТОВ Лівол Україна, 03170, м.Київ, вул.Янтарна, 5-В.

Ми відповімо на ваш запит по електронній пошті протягом декількох годин, але не пізніше, ніж через 24 години.

Якщо у вас є які-небудь коментарі про наші продукти чи послуги, надішліть листа електронною поштою за адресою care@livolo.in.ua или Viber +380672209214.