ГАРАНТІЯ
На всю продукцію бренду LIVOLO, реалізовану в магазині livolo.in.ua, поширюється офіційна гарантія виробника. Гарантійний термін складає 1 рік. Гарантійне та післягарантійне обслуговування продукції проводиться в сервісному центрі компанії LIVOLO (м.Київ).
У разі виходу з ладу продукції або її некоректної роботи Вам необхідно звернутися на гарячу лінію Компанії 098 151-51-41 з 9:00 до 18:00 з понеділка по п'ятницю.
Якщо в гарантійний період виріб, придбаний у нас, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі - ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
ГАРАНТІЯ ДІЄ ПРИ ДОТРИМАННІ НАСТУПНИХ УМОВ ОФОРМЛЕННЯ:
- правильне і чітке заповнення оригінального гарантійного талона з зазначенням найменування моделі, дати продажу і печатки фірми-продавця в гарантійному талоні та відривних купонах;
- наявність оригіналу квитанції (чека), що містить дату покупки. Постачальник залишає за собою право на відмову в гарантійному обслуговуванні в разі неподання вищевказаних документів, або якщо інформація в них буде неповною, нерозбірливою, суперечливою.
ГАРАНТІЯ ДІЄ ПРИ ДОТРИМАННІ НАСТУПНИХ УМОВ ЕКСПЛУАТАЦІЇ:
- використання приладу відповідно до інструкції по експлуатації;
- дотримання правил і вимог безпеки.
ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ:
- механічні ушкодження;
- недотримання умов експлуатації або помилкові дії власника;
- неправильна установка, транспортування;
- стихійні лиха (блискавка, пожежа, повінь і т. п.), а також інші причини, що знаходяться поза контролем продавця і виробника;
- попадання всередину приладу сторонніх предметів, рідин, комах;
- ремонт або внесення конструкційних змін неуповноваженими особами;
- використання приладу в професійних цілях (навантаження перевищує рівень побутового застосування);
- підключення приладу до живильних, телекомунікаційних та кабельних мереж, що не відповідає Державним Технічним стандартам;
- на прилади, що працюють від батарейок, в разі роботи з невідповідними або спрацьованими батарейками;
- на опломбовані прилади в разі пошкодження пломби.
Ця гарантія надається виробником на додаток до прав споживача, встановленим чинним законодавством, і ні в якій мірі не обмежує їх.
ПОВЕРНЕННЯ
У разі, якщо придбаний товар Вам не підійшов, Ви можете повернути або обміняти товар згідно зі ст. 9 "Закону про захист прав споживачів" протягом 14 днів від дати покупки при дотриманні умов повернення.
УМОВИ ОФОРМЛЕННЯ ПОВЕРНЕННЯ
- дотримані терміни - 14 календарних днів з моменту придбання товару;
- обладнання не має пошкоджень або слідів використання, монтажу;
- обладнання в повній комплектації, збережене та не пошкоджене пакування, ярлики, наклейки;
- наявність товарного чека або видаткової накладної, гарантійного талона;
- наявність заповненої форми повернення товару.
Перед відправленням обладнання на повернення рекомендуємо звернутися в сервісний центр:
тел: 098-151-51-41
Пн-Пт: 09:00 — 18:00
Сб-Нд: вихідний
Згідно п. 3 ст.9 "Закону про захист прав споживачів" при розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
АДРЕСА ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
- м. Ірпінь, Нова пошта №12
- одержувач: ТОВ ЛІВОЛО УКРАЇНА, ЄДРПО 41264986
- тел. +38(098)-151-51-41.
Доставлення товару до 5 кг, включно, здійснюється коштом покупця.
Після оформлення заявки на ремонт / повернення товару, ОБОВ'ЯЗКОВО зателефонувати нам і передати номер відправлення (ТТН), якщо його не вказали при заповненні заявки. Інші відправлення не можуть бути отримані та передані в Сервісний Центр.